stormare

 
Det hände mycket på en kväll och en dag. Ivar drog in med klass 3 varning och utanför mitt fönster ligger det avbrutna träd men jag tippar på att det var ett milt slag med tanke på att tak flög av i östersund. Helt sömnlös har jag nu också varit i ett dygn, om det är pågrund av ivar eller dålig juju vet jag inte men det som förvånar mig mest är att jag nu inte är speciellt trött och skulle nog kunna slå några timmar till. 

Det är även lucia och fredag den 13 på samma dag och det gjorde min morgon ganska bra faktiskt då jag älskar lucia och tror på att otursdagen är en turdag för mig. Men nu får stormgudarna lugna sig och istället släppa ner snö till julafton. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide