För lite // För mycket


Jag trodde aldrig att jag skulle bli less av att gå i skolan så lite som jag gör, Men jag känner nu att det börjar bli långtråkigt att inte ha något att göra hälften av veckorna speciellt eftersom jag inte har en enda hobby att lägga mina tankar på. Jag blir också lite av en ensamvarg när jag hela tiden sitter inomhus och bakom min bekanta datorskärm, knappar och håller på. Jag tror att jag för första gången på länge har för mycket fritid och jag vet inte riktigt vart jag ska göra av den.
Jag menar, jag har redan färgat håret och gått in i nån manisk städperiod. 

Kommentarer
Postat av: E

Skaffa ett jobb? Då har du något att göra plus att du får in extra pengar

2013-11-18 @ 16:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide