Livsnjuta

Dricka den rökigaste whiskyn ur en glaskaraff, Gråta över känslan att se två personer på mcdonalds som är tok kär, Sno vägkoner och herrgårman skyltar och skapa ett altare på byrån av gamla stearinljus och familjefoton. 

Jag vet inte hur ni definerar livet, men jag är säker på att det är dom små sakerna som gör det stora och jag är också säker på att det alltid löser sig även fast det kanske inte sker på rätt sätt. 
Jag tror att jag i grund och botten är lite av en livsnjutare, även fast det inte alltid verkar så men jag upptäcker mer och mer att jag verkligen uppskattar en vanlig promenad, en sen middag på stan eller en icaöl en torsdagskväll.

Det behöver inte alltid vara stort och pompöst för att det ska bli bra, Det kan lika gärna vara pensioners kväll med en eller annan highlight. Bjuda hem vänner eller familj på middag bara för att. Jag är lite trött på att det alltid måste finnas en anledning till att skapa en bra atmosfär eller puffa upp sig lite. Jag kan lika gärna klä upp mig för att åka och handla som att gå ut på krogen. 

 
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide