2013-10-21

 
Drick bärs och spela onödiga mobilspel börjar bli en vana på kvällstid, Speciellt på söndagar av nån anledning? 
Corona smaken påminner om Gävle trakterna där jag i somras gled runt medans heineken påminner om dom sköna hemmafesterna på frösön som man ramla in på. Öl och skriverier verkar funka ganska bra ihop också märker jag tydligare och efter en halv är uppdrucken så skippar jag mobilspelen och knappar mig in antingen här eller mitt alldeles för nerkluddade skrivblock. 

Den boken har nog fått mer sanning av mig än vad jag själv har.
 
Jag vill gärna tro att jag drar fram den bästa sidan av mig själv när jag träffar nytt folk och är små lullig, Men som vem som helst vet så blir man inte helt hundra efter några jävlar och blir ganska snabbt den sämre verisionen av sig själv. Tyvärr så är det på fyllan (om inte annars lullig) som man träffar mest nytt folk och blir bekant. Synd att första anblick måste vara den sämsta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide