Sunday

 
 
 
 
 
En av dom absolut bästa helgerna någonsin får jag nog medge, Jag har lagat vegitariskt som var jäkligt gott och även en efterlängtad pinocchio tårta samt chocolate chip cookies och även fast chokladen oturligt nog brändes vid en aning så var dom ätbara som tur var! Höjdpunkten var nog att får se alexander gustafsson vinna mot jimi och gå vidare i titelmatch och det på bara andra rond efter en minut. Ibland blir mitt svenska hjärta stolt!


Sportlovet har lidit mot sitt slut och jag bereder mig för skolarbete och andra vardagliga sysslor. Fast egentligen så har jag en extra dag att ta till godo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide