Kalla nätter

-Hur kan du vara så säker på att dehär är kärlek då? Hur kan du säkert veta att det du känner för mig är äkta galen kärlek? Sa jag med en darrig röst och gråt i halsen. 

- Jag vet de bara, jag känner de ända in i benmärgen. Jag vet att du är rätt och jag vet att du kommer göra mig allra bäst. Jag vill vara en bättre person när jag är med dig, Jag vill inte göra något utan dig vid min sida. Jag vet helt enkelt att det här är kärlek. Riktig kärlek. 

Han tog min hand samtidigt som han strök bort mina tårar som nu börjat komma. Jag kände värmen av honom även fast det var mitt i vintern och det var det ända jag behövde för att kunna släppa allt. Han ville vara min och det var känslan jag saknat och jag kunde inget annat än att ta emot och älska tillbaka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide